¬بازدید رییس مرکز طرحهای کلان ملی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دو طرح فناورانه مرکز

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳ کد : ۱۸۰۷۷ بازدیدها
تعداد بازدید:۷۰۵
دکتر محمد حسین بهشتی، رییس مرکز طرحهای کلان ملی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به همراه دکتر صادقیان ناظر طرحهای کلان ملی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۹۹ از دو طرح فناورانه( تولید بذر هیبرید و پروبیوتیک) و همچنین سایر بخشهای مرکز بازدید به عمل آوردند.
¬بازدید رییس مرکز طرحهای کلان ملی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دو طرح فناورانه مرکز

به گزارش روابط­ عمومی مرکز، در این بازدید ابتدا دکتر سید مجید تولیت، سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران توضیحاتی در خصوص دو طرح فناورانه در حال اجرا در این مرکز ارایه نمود.

در ادامه دکتر بهشتی بر لزوم حمایت از طرحهای فناورانه با رفع نیازهای داخلی تاکید کرد و افزود: با توجه به رویکرد حمایت از محصولات دانش بنیان، حمایت از طرحهای فناورانه توسط این معاونت، در قالب شرکتهای خصوصی و دانش بنیان انجام می پذیرد.

پس از آن  آزمایشگاه  پروبیوتیک و سایت طرح فناورانه بذر هیبرید و گلخانه های محل اجرای طرح مورد بازدید رییس مرکز طرحهای کلان ملی فناوری و دکتر صادقیان  قرار گرفت . مسئولان طرحهای ذکر شده  توضیحات لازم در خصوص اهمیت این طرحها، ضرورت آنها جهت تامین امنیت غذایی و خودکفایی و همچنین پیشرفتهای علمی و فنی  ارایه نمودند.

در این بازدید تبادل نظر در خصوص پیشرفت بهتر پروژه ها صورت گرفت.

گفتنی است این بازدید پیرو جلسات و امکان حمایت و مشارکت  مرکز طرحهای کلان ملی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، جهت پیشبرد پروژه های در دست انجام مرکز صورت گرفته است.


نظر شما :