حضور فعال مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی

۱۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۲ کد : ۴۰۰۶۴ پژوهش و فناوری رویدادها
تعداد بازدید:۳۷۷
مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی در نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای جهاد دانشگاهی که از تاریخ ۵ الی ۹ دیماه ۱۴۰۰ در بوستان گفتگو برگزار گردید، حضور یافت.
حضور فعال مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی مرکز  ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران در این نمایشگاه محصولات، توانمندیها و دستاوردهای مجموعه های جهاد دانشگاهی شامل حوزه های علوم انسانی، فنی مهندسی، پزشکی، کشاورزی، زیست فناوری، آموزشی، اشتغال و کارآفرینی و سایر حوزه ها به نمایش درآمد.

  مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران  نیز در این رویداد علمی با ارایه محصولات و آخرین دستاوردهای خود در حوزه گیاهی، سلولهای انسانی و جانوری، میکروارگانیسمها و مولکولی و همچنین دانش فنی، محصولات و دستاوردهای حاصل شده از اجرای دو طرح فناورانه بذر هیبرید و پروبیوتیک به طور فعال حضور یافت.

در این نمایشگاه ، وزیر بهداشت، وزیر علوم،  معاون علمی و فناوری رییس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جانشین قرارگاه زیستی پدافند غیر عامل، معاون وزیر آموزش و پرورش، معاون اجرایی رییس جمهور، رییس سازمان انرژی اتمی ، رییس مرکز همکاریهای تحول ریاست جمهوری و جمعی دیگر از  مسئولان از غرفه دستاوردهای مرکز بازدید کردند.

گفتنی است تقدیر از اهداکنندگان برتر نمونه های زیستی  به مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران از دیگر برنامه هایی بود که در حاشیه نمایشگاه برگزار شد/

کلید واژه ها: نمایشگاه دسناوردهای جهاددانشگاهی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران


( ۱ )

نظر شما :