توسط مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران

اولین رویداد از سلسله رویدادهای دانش آموزی "دانشمند آینده ایران بزرگ "برگزار شد

۰۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۲ کد : ۶۳۸۰۹ رویدادها آخرین خبر
تعداد بازدید:۲۱۹
اولین رویداد از سلسله رویدادهای دانش آموزی"دانشمند آینده ایران بزرگ " با موضوع زیست شناسی میکروارگانیسمها در بانک میکروارگانیسمهای مرکز با حضور صد نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دبیرستانهای استان البرز برگزار شد.
اولین رویداد از سلسله رویدادهای دانش آموزی "دانشمند آینده ایران بزرگ "برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران، این سلسله رویداد های برنامه ریزی شده برای دانش آموزان با هدف ترویج و آشنا سازی دانش آموزان با علوم زیستی، ذخایر ژنتیکی و زیستی  و پیشرفتهای علمی و فناورانه با شتاب این علوم و تاثیر آن در رشد و توسعه کشور در زمینه های مختلف پزشکی، دارویی، امنیت غذایی، کشاورزی، محیط زیست و .... برنامه ریزی و اجرا می شود. همچنین از دیگر اهداف این رویدادها آشنا کردن دانش آموزان با زمینه های تحصیلی و شغلی این حوزه می باشد.
آشنایی با زیست شناسی در مسیرهدایت تحصیلی و فرصتهای شغلی، تعریف پروژه های علمی و پژوهشی حوزی زیست شناسی، نقش میکروارگانیسمها در محیط پیرامون، صنعت و زندگی روزمره؛ بازدید از نمایشگاه تنوع میکروارگانیسمها، آشنایی با آزمایشگاه از جمله محورهای این رویداد است.
شایان ذکر با توجه به استقبال خوب دبیرستانهای استان البرز؛ این مرکز پذیرای دانش آموزان عزیز از سراسر استانهای کشور می باشد./


نظر شما :