با حکم رییس جهاددانشگاهی؛

دکتر رازقی سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران شد

با حکم رییس جهاددانشگاهی، دکتر جعفر رازقی به‌عنوان سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به این نهاد منصوب شد.
۰۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۸ کد : ۶۵۱۵۴ پژوهش و فناوری آخرین خبر
تعداد بازدید:۲۸۶
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در حکمی دکتر جعفر رازقی را به‌عنوان سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران منصوب کرد.
دکتر رازقی سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران شد

دکتر رازقی پیش‌ازاین با مدرک دکتری بیولوژی مولکولی و بیوتکنولوژی از دانشگاه  LMUمونیخ آلمان به‌عنوان دانشیار دانشگاه تبریز مشغول فعالیت بود.

چاپ ۳۱ مقاله در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی و علمی پژوهشی داخلی و حدود ۶ مقاله علمی در دست چاپ؛ تألیف و ترجمه ۳ کتاب در حوزه زیست‌شناسی سلولی مولکولی و زیست‌فناوری؛ شرکت در کنفرانس‌های علمی در کشور ،ایران ،آلمان هندوستان و ارائه حدود ۲۱ مقاله به‌صورت سخنرانی و پوستر؛ مجری و همکاری در ۶ پروژه تحقیقاتی ملی و بین‌المللی و نیمه‌صنعتی از مهرماه ۱۳۹۴؛ تدریس در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز از آذر ماه ۱۳۹۲ ازجمله سوابق علمی و تحقیقاتی سرپرست جدید مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران به شمار می‌رود.

مدیرکل امور دانشجویان بین‌الملل سازمان دانشجویان وزارت علوم، عضویت فعال در نیروی مقاومت بسیج و گردان عاشورا؛ عضویت در گروه مشاوران استاندار آذربایجان شرقی؛ عضو هیات اجرایی جذب دانشگاه تبریز؛ عضویت در انجمن‌های ژنتیک و زیست‌شناسی  ایران ازجمله سوابق اجرای و فعالیت‌های اجتماعی دکتر رازقی است.

همچنین رییس جهاددانشگاهی در نامه‌ای خطاب به دکتر رضا آذربایجانی در طول مدت مسئولیتش در این سمت قدردانی کرد.


نظر شما :