در بازدید هیات تجاری سنگال عنوان شد

تبادل تجربیات و دانش فنی در حوزه بیوتکنولوژی و کشاورزی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۷ کد : ۶۹۴۱۶ پژوهش و فناوری
تعداد بازدید:۸۳
هیات تجاری کشور سنگال متشکل از دامپزشکان و کارشناسان کشاورزی و بیوتکنولوژی به منظور تبادل تجربیات و دانش فنی در زمینه دامپروری و کشاورزی، از مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران واقع در مرکز تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی بازدید کردند.
تبادل تجربیات و دانش فنی در حوزه بیوتکنولوژی و کشاورزی

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاد دانشگاهی، این هیات تجاری که با هدف ایجاد تعاملات بین دو کشور برای تبادل تجربیات جهت تولید ثروت از فناوری، فروش دانش فنی و صادرات محصولات فناورانه، در مرکز حضور یافته و از نزدیک با توانمندیها، و محصولات فناورانه و تجاری سازی در حوزه گیاهی و بذور هیبرید، فناوری کشت بافت و محصولات پربیوتیک طیور و آبزیان  و سایر دستاوردهای این مرکز بازدید کردند.

دکتر خدیجه متخصص دامپزشکی و سرپرست این هیات تجاری گفت: از دیدن فناوریهای جدید و پیشرفتهای صورت گرفته در زمینه های مختلف این مرکز شگفت زده شدم. و ابراز امیداوری کرد همکاریها و تعاملات خوبی برای دانش فنی های تولید شده بین دو کشور ایجا شود.

شایان ذکر است این بازدید با هماهنگی و پیگیری مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی برای معرفی توانمندیهای جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف انجام گرفت.

کلید واژه ها: سنگال مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران


( ۱ )

نظر شما :