نشست صمیمانه سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با اعضای جهادگر این مرکز

۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۸ کد : ۶۶۷۷۰ پژوهش و فناوری آخرین خبر
تعداد بازدید:۱۹۴
نشست صمیمانه با حضور دکتر جعفر رازقی سرپرست مرکز، معاون پشتیبانی، مدیران، اعضای هیات علمی، کارشناسان و اعضای جهادگر مرکز در تاریخ ۴ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.
نشست صمیمانه سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با اعضای جهادگر این مرکز

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران در این نشست که با هدف ایجاد هم افزایی و ارایه نظرات و پیشنهادات ودغدغه های جهادگران مرکز برگزار شد، دکتر جعفر رازقی سرپرست مرکزدر ابتدای نشست گفت: فعالیت در محیط علمی و جهاد علمی مقدس است؛ لیکن خدمت در جهاد دانشگاهی و مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با توجه به ماموریتهای بالایی که دارد بسیار مهم و ارزشمند هم برای خود فرد و هم برای کشور است.

وی بیان کرد: این مرکز با توجه به مسئولیت خطیری که در حفاظت از ذخایر ژنتیکی و زیستی  کشور دارد، باید ضمن دستیابی به جایگاه اصلی خود ، برای رسیدن به این ماموریت و مسئولیت با استفاده از توانمندیهای علمی، جهادگران نخبه و پتانسیلها  گامهای بسیار بلندی در این حوزه بردارد.

رازقی ضمن تاکید به آینده درخشان حوزه زیست فناوری افزود: جهت دستیابی به این مهم نیاز هست مدیران بانکهای زیستی مرکز در کنار اهداف بانک، برنامه توسعه ایی را در برنامه ریزیها جدید در نظرداشته باشند و علاوه بر این ،باید ماموریت جدید در کنار تقویت ماموریتهای قبلی دیده شود.

سرپرست مرکز در  گزارش کوتاهی از اقدامات صورت گرفته از زمان تصدی این مسئولیت (مانند پیگیری مشکلات بودجه، تثبت جایگاه قانونی مرکز، برندسازی  و...) پرداخت و گفت: از همه اعضای این مرکز انتظار دارد در یک بستر  همدلی و همفکری در جهت رسیدن به اهداف ترسیم شده تلاش نمایند. و مسئولان مرکز هم در جهت رفع مشکلات معیشتی و حقوقی و سایر نیازهای آنها تلاش خواهند کرد.

پس از گزارش سرپرست مرکز ، در نشست صمیمانه همکاران به طرح مشکلات و دغدغه های خود در موضوعات مختلف مانند تبدیل وضعیت از پاره وقتی، پایین بودن حقوق و مزایا، مشکلات مسکن و اموررفاهی ، تسهیلات ... پرداختند.

کلید واژه ها: مرکز مشکلات زیستی ژنتیکی زیستی ذخایر ژنتیکی زیستی گزارش نشست مسئولیت


( ۲ )

نظر شما :